Førstkommende fredag, 26. juni, åpner uteserveringen på Honne.
Honne åpner uteserveringen
Endelig ser du ut til at sommervarmen er her. Med den muligheten til å kose seg utendørs med både god mat og godt drikke. Det har Honne Hotel også fått med seg og åpner kommende fredag uteserveringen.
TORE FEIRING
Tekst
– Vi har jo en aldeles nydelig terrasse med fantastisk utsikt, god plass og behagelige sitte- og spisemuligheter, sier hotelldirektør Gunhild Danielsen. – Er du klar for sommerens fineste kvelder ved Mjøsa så er Honne stedet, reklamerer hun.
– Vi har utsatt åpningen av terrassen vår litt, mye grunnet stort press på antall konferanser så langt i år. Nå roer det seg litt, så da passer det å åpne, sier Danielsen og kan se tilbake på et bra veldig godt første halvår. – Terrassen vil være åpen for servering fra kl.17.00 til klokken 24.00, men husk at kjøkkenet stenger klokken 21.00, minner hun biringene på.

Hun vil også gjerne skryte av maten, og lover at den populære og klassiske Honneburgeren står på årets a la carte meny. – Det er en ganske omfattende og bred meny som man kan plukke mange godbiter fra, noen kjente favoritter og noen nyheter, lover hun.
Terrassen vil være åpen hver dag i hele juli og til langt uti august, sier Danielsen videre, – vi har ikke satt noe sluttdato enda. Det avhenger litt av hvordan konferansemarkedet blir etter ferien, avslutter Gunhild Danielsen og legger til at er det dårlig vær kan man både spise og drikke innendørs. – Man får med mye utsikt på kjøpet innendørs også.




